Orkest

foto4
Onze vereniging in actie enkele jaren geleden.

Harmonie de Eendragt bestaat uit een club actieve, enthousiaste muzikanten. Mede door dit enthousiasme bloeit onze vereniging nog steeds.

In ons orkest spelen op het moment zo’n 32 muzikanten van jong tot oud. Onze jongste muzikanten binnen het orkest zijn ca. 14 jaar die heel goed uit de voeten kunnen met de wat oudere muzikanten van ca. 70+. Het orkest staat onder leiding van Menno Bats, onder zijn leiding brengen wij ieder concert weer een gevarieerd programma ten gehore dat zowel door de jeugd als de wat oudere toehoorder als leuk ervaren wordt.

In het kader van ons 180-jarig bestaan organiseerde de vereniging een aantal leuke activiteiten. Wij hopen dat mede door het organiseren van deze activiteiten zowel de jeugd als volwassenen weer enthousiast zijn geworden om te komen spelen in ons orkest. Benieuwd wat wij op de lessenaar hebben staan kijk eens bij ons repertoire of bezoek onze repetitie.

Onze visie voor de komende jaren is om te groeien, Nieuwkuijk te herontdekken en zeker ook jongeren weer geïnteresseerd te krijgen zodat wij een goede basis hebben voor de toekomst. Wij willen als vereniging samen gezellig en ongedwongen muziek maken. Dit doen wij graag door bij elk concert weer met een verrassend programma te komen en het publiek te vermaken.

Reacties zijn gesloten.