Agenda en Nieuws

09-03-2024

Uitwisselingsconcert met Harmonie Concordia uit Reusel met als thema “Halfvasten”.

07-04-2024

Opluisteren van de Heilige Mis te Nieuwkuijk. Aanvang H. Mis 9.30u

04-05-2024

Dodenherdenking in Nieuwkuijk en Vlijmen

Harmonie De Eendragt zal in Zowel Nieuwkuijk als Vlijmen acte de presence geven. In Nieuwkuijk op het kerkplein en in Vlijmen bij het monument aan de St. Catharinastraat. Beide locaties vanaf 19.45u.

26-05-2024

Seniorenschool. Een ensemble van de onze vereniging zal op bezoek gaan bij de seniorenschool in de Caleidoscoop. Op een interactieve manier gaan we de aanwezigen een klein kijkje in de harmonie-keuken laten zien.

27-05-2024

Open repetitie.

Wat doet een dirigent eigenlijk? Hoe gaat een repetitie in zijn werk? Hoe klinkt een orkest zonder of met samen te oefenen? Hoe is muziek bedoelt?

Vanaf 20u staan bij Café D’n Bork de deuren wagenwijd open om op alle vragen antwoorden te geven. Iedereen is hierbij welkom en de entree is natuurlijk gratis!

7-7-2024

Zomerconcert. Deze zal plaatsvinden op Het Plein in Vlijmen tijdens de Wandel-Inge. Houd onze socials in de gaten voor de exacte aanvangstijd.

1 & 2 februari 2025

80 jaar bevrijding. In dit weekend zal er twee maal een uitvoering zijn in de Voorste Venne te Drunen i.v.m. 80 jaar bevrijding van onze regio. Dit zullen wij gezamenlijk doen met o.a. Harmonie St. Cecilia uit Haarsteeg en Fanfare EMM uit Elshout. Meer info volgt later.

We hebben een nieuw logo!

Rick heeft de uitdaging aangenomen om voor ons een compleet nieuw logo te ontwikkelen. En het is hem gelukt! We hebben een hartstikke mooi logo gekregen. Helemaal van deze tijd!

Op zoek naar een voorzitter!

Wij hebben een mooie vacature openstaan. Lijkt het voorzitterschap jou iets? Kun je verbaal goed uit de voeten en zit je organisatorisch en sociaal goed in elkaar? Dan zou De Eendragt heel erg goed bij je kunnen passen! Informeer vrijblijvend of schuif eens een keertje aan bij een bestuursvergadering dan heb je meteen een impressie van hoe wij te werk gaan.

Mocht je iemand kennen die bij ons zou passen? Ook dan komen we graag met je in contact!

Sfeerimpressies van optredens

8-11-2022

Disney / kinderconcert, een daverend succes

Het speciale disney thema / kinderconcert van afgelopen zondag was, met ruim 120 bezoekers,  een groot succes. In het onderstaande filmpje een korte sfeer impressie.

Met dank aan heusden.nieuws.nl en Wil Gulpen

11-7-2022

Buitenconcert groot succes.

Het buitenconcert van afgelopen zondag was een groot succes. Onder een aangenaam zonnetje en met veel publiek werden schitterende muziek ter gehore gebracht. Het grote orkest en leerlingen orkest Animato speelde zowel een eigen programma als samen.  Uniek was dat jeugdlid Renske zelf Animato dirigeerde. Top gedaan Renske. Je hebt talent.

10-5-2022

Succesvol concert met De Cromvoirtse fanfare

Afgelopen zondag 8 mei gaf Harmonie de Eendragt samen met De Cromvoirtes Fanfare een succesvol concert. Beide orkesten brachten een afwisselend programma te horen met zowel klassieke als moderne muziek o.a. uit films en musicals. Voor beide dirigenten Menno Bats (De Eendragt) en Hans van Leeuwen (Cromvoirtse Fanfare) was het de eerste keer dat ze een echt concert gaven met hun orkesten. Op 22 mei zal De Eendragt weer te horen zijn als het de ochtend mis in de Elshoutse kerk opluistert.

15-9-2021

Harmonie brengt weer Serenade

Dinsdag avond 14 September bracht Harmonie de Eendracht voor het eerst sinds de Corona pandemie weer een Serenade. Echtpaar Kivits werd verrast met een muzikale groet om hun 60 jarig huwelijksfeest te vieren. Cees Kivits is al vanaf jongs af aan muzikant en al jaren trouw lid van onze Harmonie. Als dank voor het feit dat zijn vrouw hem iedere maandag avond moet missen kreeg zij een bosje bloemen. We wensen het echtpaar nog vele gelukkige jaren samen.

Reacties zijn gesloten.